ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
راهکارهای کیفی سازی پایگاه های امداد و نجات جاده ای

راهکارهای کیفی سازی پایگاه های امداد و نجات جاده ای

-تعداد کلمه:5400

-تعداد صفحه:20

-فونت: ب زر B Zar

-اندازه:14

-فاصله بین خطوط: 1سانت single

-میانگین خطوط در هر صفحه: 26

-صفحه‌بندی، ویرایش‌شده و شماره‌گذاری.

-دارای معادل انگلیسی اصطلاحات مهم و پاورقی‌های لازم

-دارای منابع موثق و نو انگلیسی و فارسی

-فهرست مطالب اصلی متن:

راهکارهای کیفی سازی پایگاه های امداد و نجات جاده ای

مقدمه

1-1-بیان مسأله

1-2- تعریف و تحدید موضوع

1-3- اهميت مساله

1-4- پرسش ها

1-5- پيشينه تحقيق

1-6-اهداف:

1-7- تعریف مفاهیم

2) روش كار مقاله

2-1- نوع و روش تحقیق

2-2- چگونگي جمع‌آوري اطلاعات

2-3- روش انجام مطالعه:

3) نتايج مقاله

3-1- يافته‌هاي پژوهش

4- راهکارهای کیفی سازی در چهار بخش

4-1- کیفی سازی سازمانی افراد و کارکنان متخصص

4-2- کیفی سازی امکانات ، وسایل و تجهیزات لازم

4-3- کیفی سازی قوانین و مقررات اداری- رسمی و روابط بین نهادهای مرتبط

4-4- کیفی سازی مسایل آموزشی، فرهنگی ، تبلیغاتی ، الگوگیری و...

5- جمع بندی و بررسی

منابع

-خلاصه‌ای از متن:

جمعیت هلال احمر با تشکیل پایگاه های امداد و نجات جاده ای یکی از نهادهای مسئول و دخیل در امور مربوط به جاده و مسافران آن است.کیفی سازی، فرایندی پیچیده و بلندمدت است که گستره ی وسیعی از کارکنان،مدیران و برنامه ریزان، مردم جامعه-به طور عام- و رانندگان-به طور خاص- ، ساختار جامعه به ویژه فرهنگی و اقتصادی- ، وسائل نقلیه وجاده ها را دربرمی گیرد. بازنگری و ارتقای کیفی چهار محور اصلی:

- افراد و کارکنان (مانندبکارگیری نیروی متخصص، سرعت و دقت انجام کار)،

- امکانات و تجهیزات (مانند تهیه تجهیزات جدید و کارامد)،

- قوانین ومقررات (اصلاح برخی ماده ها،وضعیت اشتغال امدادگران،ایجاد هماهنگی بیشتر بین نهادها و نظارت قوی ضابطه ای)،

- آموزش وتبلیغات (مانند برگزاری همایش های تخصصی، بازدیدهای خارج کشور، بکارگیری قدرت رسانه های جمعی و...) مدنظر بوده و مورد بررسی قرار گرفته اند.

واژگان کلیدی: پایگاه امدادونجات جاده ای،کیفی سازی، افراد و کارکنان،امکانات وتجهیزات،قوانین و مقررات،آموزش و تبلیغات

مقدمه

سه مرحله ی اساسی در حوادث مربوط به جاده و مسافران وجود دارند:

الف) مرحله ی قبل از وقوع حادثه

ب) مرحله ی مواجهه با حادثه ی روی داده

پ) مرحله ی بعد از حادثه

مورد«الف»شامل تمام مردم جامعه است.چرا که هرآن...



برچسب ها: پایگاه های امداد و نجات جاده ای، کیفی سازی،راهکارهای کیفی سازی در 4بخش ,
5500 تومان

کتاب جامعه شناسی مردم مدار انتقادی «مجموعه مقالات علمی - کاربردی». غفور شیخی

کتاب جامعه سایزمیک ایران. جامعه شناسی مردم مدار انتقادی. غفور شیخی

کتاب کردنشینان ایران. جامعه شناسی مردم مدار انتقادی. غفور شیخی

کتاب بوکان یتیم. جامعه شناسی مردم مدار انتقادی. غفور شیخی

نقش تعاونی ها در توسعه ی اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی در ایران و مزیتهای نسبی موقعیتها، چالش ها و نیرو

مزد در قانون کار

مال حرام و تبعات آن

بررسی تطبیقی نظام‌های کاپیتالسیم (سرمایه‌داری) و سوسیالیسم(جامعه‌گرایی) (99صفحه در 8 فصل)

قانون گریزی (قانون شکنی) و دلایل عمده ی آن با تاکید بر آیات و روایات

شهرنشینی + چکیده فارسی و انگلیسی