کمک مقالات معتبر و تخصصی روش تحقیق کمّی و کیفی، کتاب، کمک پایان نامه کارشناسی تا دکتری علوم اجتماعی و انسانی، تحلیلSPSS، پروپوزال نویسی، پروژ
-تعداد کلمه:4100
-تعداد صفحه:17
-فونت: ب زر B Zar
-اندازه:14
-فاصله بین خطوط: 1سانت single
-میانگین خطوط در هر صفحه: 26
-صفحهبندی، ویرایششده و شمارهگذاری
-دارای معادل انگلیسی اصطلاحات مهم و پاورقیهای لازم
-دارای منابع موثق و نو انگلیسی و فارسی
-فهرست مطالب اصلی متن:
ابزارهـای تبلیغی در روابط عمومی+چکیده و منابع
چکیده
مقدمه و بیان مسئله
اهمیت و ضرورت تحقیق
اهداف و سوالات تحقیق
ادبیات تحقیق
جمع بندی و نتیجه گیری
منابع
-خلاصهای از متن:
چکیده
در این تحقیق که به بررسی ابزارهای تبلیغی در روابط عمومی پرداخته، ابتدا روابط عمومی به عنوان مجموعهای از عملیات ارتباطی آگاهانه و مبتنی بر تحقیق و برنامه تعریف شده که در آن با استفادهاز شیوههای علمیو هنری به دنبال اطلاع رسانی به مردم و اطلاعیابی از آنان، به تجزیه و تحلیل گرایشهای مخاطبان و نفوذ در افكار عمومیبه منظور جلب نظر، تفاهم و حمایت مستمر از مخاطبان با كاربرد تكنیكها و ابزارهای ارتباطی نوشتاری ،گفتاری، دیداری و شنیداری می پردازد و سپس به مهم ترین ابزارهای تبلیغاتی اشاره شده که عبارت اند از بکارگیری رسانه های جمعی، خبررسانی، سخنرانی، شرکت و برگزاری مناسبتهای ویژه، هدایا و اقلام شناسنده، عضویت در امورخیریه و عام المنفعه. این تحقیق معتقد است که در دنیای صنعتی، تبلیغات و بکارگیری ابزارهای تبلیغی و روابطعمومیدو مقوله جداگانههستند و با توجه بهاهداف جداگانه شان، حتی دفاتر جداگانههم دارند اما در كشور ما تا حدودی مرز بین این دو از بین رفته و حتی روابط عمومی تحت الشاع تبلیغات قرار گرفتهاست. لذا روابط عمومی میتواند برای پیشبرد اهداف خود از تبلیغات سود جسته و تبلیغات بعنوان زیر مجموعهای از واحد روابطعمومی برای رسیدن بهاهدافش كه اطلاع رسانی و اطلاع یابی و مخاطب سنجی از اهم آنهاست، فعالیت نماید.
کلیدواژه: ابزارهای تبلیغی، رسانه های جمعی، مدیریت روابط عمومی