ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
ابزارهـای تبلیغی در روابط عمومی+چکیده و منابع

ابزارهـای تبلیغی در روابط عمومی+چکیده و منابع

-تعداد کلمه:4100

-تعداد صفحه:17

-فونت: ب زر B Zar

-اندازه:14

-فاصله بین خطوط: 1سانت single

-میانگین خطوط در هر صفحه: 26

-صفحه‌بندی، ویرایش‌شده و شماره‌گذاری

-دارای معادل انگلیسی اصطلاحات مهم و پاورقی‌های لازم

-دارای منابع موثق و نو انگلیسی و فارسی

-فهرست مطالب اصلی متن:

ابزارهـای تبلیغی در روابط عمومی+چکیده و منابع

چکیده

مقدمه و بیان مسئله

اهمیت و ضرورت تحقیق

اهداف و سوالات تحقیق

ادبیات تحقیق

جمع بندی و نتیجه گیری

منابع

-خلاصه‌ای از متن:

چکیده

در این تحقیق که به بررسی ابزارهای تبلیغی در روابط عمومی پرداخته، ابتدا روابط عمومی به عنوان مجموعه‏ای از عملیات ارتباطی آگاهانه و مبتنی بر تحقیق و برنامه تعریف شده که در آن با استفاده‏از شیوه‏های علمی‏و هنری به دنبال اطلاع رسانی به مردم و اطلاع‏یابی از آنان، به تجزیه و تحلیل گرایشهای مخاطبان و نفوذ در افكار عمومی‏به منظور جلب نظر، ‌تفاهم و حمایت مستمر از مخاطبان با كاربرد تكنیكها و ابزارهای ارتباطی نوشتاری ،‌گفتاری، ‌دیداری و شنیداری می پردازد و سپس به مهم ترین ابزارهای تبلیغاتی اشاره شده که عبارت اند از بکارگیری رسانه های جمعی، خبررسانی، سخنرانی، شرکت و برگزاری مناسبت‌های ویژه، هدایا و اقلام شناسنده، عضویت در امورخیریه و عام المنفعه. این تحقیق معتقد است که در دنیای صنعتی، تبلیغات و بکارگیری ابزارهای تبلیغی و روابط‏عمومی‏دو مقوله جداگانه‏هستند و با توجه به‏اهداف جداگانه شان،‌ حتی دفاتر جداگانه‏هم دارند اما در كشور ما تا حدودی مرز بین این دو از بین رفته و حتی روابط عمومی تحت الشاع تبلیغات قرار گرفته‏است. لذا روابط‏ عمومی‏ می‏تواند برای پیشبرد اهداف خود از تبلیغات سود جسته و تبلیغات بعنوان زیر مجموعه‏ای از واحد روابط‏عمومی ‏برای رسیدن به‏اهدافش كه ‏اطلاع رسانی و اطلاع یابی و مخاطب سنجی از اهم آنهاست، فعالیت نماید.

کلیدواژه: ابزارهای تبلیغی، رسانه های جمعی، مدیریت روابط عمومی



برچسب ها: روابط عمومی، نظریه های روابط، تبلیغات، ابزارهای تبلیغی ,
7500 تومان

کتاب جامعه شناسی مردم مدار انتقادی «مجموعه مقالات علمی - کاربردی». غفور شیخی

کتاب جامعه سایزمیک ایران. جامعه شناسی مردم مدار انتقادی. غفور شیخی

کتاب کردنشینان ایران. جامعه شناسی مردم مدار انتقادی. غفور شیخی

کتاب بوکان یتیم. جامعه شناسی مردم مدار انتقادی. غفور شیخی

نقش تعاونی ها در توسعه ی اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی در ایران و مزیتهای نسبی موقعیتها، چالش ها و نیرو

مزد در قانون کار

مال حرام و تبعات آن

بررسی تطبیقی نظام‌های کاپیتالسیم (سرمایه‌داری) و سوسیالیسم(جامعه‌گرایی) (99صفحه در 8 فصل)

قانون گریزی (قانون شکنی) و دلایل عمده ی آن با تاکید بر آیات و روایات

شهرنشینی + چکیده فارسی و انگلیسی