ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
مدیریت ریسک اجتماعی و روحیه کارآفرینی+پرسشنامه

مدیریت ریسک اجتماعی و روحیه کارآفرینی+پرسشنامه

-تعداد کلمه:5800+پرسشنامه

-تعداد صفحه:21

-فونت: ب زر B Zar

-اندازه:14

-فاصله بین خطوط: 1سانت single

-میانگین خطوط در هر صفحه: 26

-صفحه‌بندی، ویرایش‌شده و شماره‌گذاری.

-دارای معادل انگلیسی اصطلاحات مهم و پاورقی‌های لازم

-دارای منابع موثق و نو انگلیسی و فارسی

-فهرست مطالب اصلی متن:

مدیریت ریسک اجتماعی و روحیه کارآفرینی

چکیده

مقدمه

بیان مسئله

اهمیّت و ضرورت

تعریف مفاهیم

چهارچوب نظری

فرضیه ها

روش انجام کار

یافته ها

آماراستنباطی

معادله رگرسیون

نتیجه گیری و پیشنهادات

منابع فارسی

منابع انگلیسی

پیوست

-خلاصه‌ای از متن:

چکیده:

مدیریت ریسک اجتماعی فرآيند شناسائي، ارزيابي و انجام اقدامات كنترلي و اصلاح ريسك هاي اتفاقي بالقوه اي است كه مشخصاً پيشامدهاي ممكن آن خسارت يا عدم تغيير در وضع موجود مي باشد و کارآفرینی نیز فرایند بهره گیری از فرصت ها، ایجادکسب و کار به نحوی که محصول تلاش زیاد، پذیرش ریسک های مالی، اجتماعی و نوآوری است و با انگیزه کسب سود مالی، استقلال یا به خاطر اضطرار روی می دهد.

محققان در پی آن بوده اند تا بسنجند که متغیرهای مستقل (مانند رقابت، اجتناب، پذیرش و...) و زمینه ای (مانند جنس، تحصیلات، سن، وضعیت مالی) چقدر بر روحیه کارآفرینی مدیران تاثیر و نقش داشته است و این روحیه کارآفرینی، چه شاخص هایی از مدیریت ریسک اجتماعی (خلاقيت، عزت نفس، انگيزه پيشرفت، منبع کنترل دروني، آينده نگري)را دارا می باشد و آنها برای کنترل و رویارویی، از چه استراتژی هایی بهره می برند. جمعیت آماري، شامل مدیرعاملان کارخانجات شهرک صنعتی ؟؟(80نفر) مي باشد كه از بين آن ها تعداد 50 نفر به روش نمونه گیری تصادفي ساده بدون جایگزین انتخاب شد. ابزار گرداوری اطلاعات، پرسشنامه محقق ساخته بسته بوده و در تحليل داده ها از شاخص هاي آمار توصيفي و استنباطی(ضريب همبستگي اسپیرمن و پيرسون و رگرسیون) با استفاده از نرم افزار SPSS 18 استفاده شده است.

یافته ها: بین رقابت پذیری(18/R2 =)، پذیرش ریسک(15/R2 =)، اجتناب ریسک(14/R2 =)، تحصیلات (08/R2 =) با روحیه کارآفرینی ارتباط مستقیم و مثبت بوده است.

کلیدواژه: رقابت پذیری[1]، انجام معاملات و اعمال خطرناک[2]، ریسک اجتماعی[3]، پذیرش ریسک[4]، اجتناب ریسک[5]، روحیه کارآفرینی[6]

مقدمه

«کارآفرینی» همان فرایند تأسیس یک کسب و کار (شرکت) بر مبنای یک فکر و ایده نو است. امریکا اقتصاد خود را مدیون همین افراد است. وقتی مسیر حوادث، وقایع و روند فعالیت های اقتصادی و اجتماعی[7] جوامع را بررسی می کنیم، در می یابیم که انسان ها همواره به دنبال تغییر[8] بوده اند و در این میان، افرادی بوده اند که از قوانین کلی جوامع تبعیت نکرده و باعث تغییر جوامع خود و به طور کلی جوامع بشری شده اند.

جامعه پیشرفته امروزی، توسعه[9] خود را مدیون انسان هایی است که قادر به تبدیل رؤیاها و ایده های خلاقانه[10] خود به حقیقت بوده اند، روحیه استقلال طلبی[11]برای کاوش موقعیت های جدید را داشته اند و از جرأت کافی برای مبارزه با روش های متداول و جاافتاده برخوردار بوده اند. این عاملان تغییر، شخصیت و روحیه ای داشته اند که امروزه «کارآفرینی» نامیده می شود. کارآفرینی هم دارای بعد نظری[12] و هم دارای بعد عملی-کاربردی[13] است که می توان با روشهای مختلف آموزشی، به آموزش کارآفرینان همت گماشت. (احمدیان راد، 1386، 12)



[1] Competitiveness

[2] Transactions & Dangerous acts

[3] Social risk

[4] Risk Acceptance

[5] Risk Avoid

[6] Entrepreneurship spirit

[7] Socio-economic activities

[8] Change

[9] Development

[10] Creative

[11] spirit of independence

[12] Theoretical

[13] Practical, Applied



برچسب ها: مدیریت، ریسک اجتماعی، کارآفرینی، نظریه های ریسک ,
9000 تومان

کتاب جامعه شناسی مردم مدار انتقادی «مجموعه مقالات علمی - کاربردی». غفور شیخی

کتاب جامعه سایزمیک ایران. جامعه شناسی مردم مدار انتقادی. غفور شیخی

کتاب کردنشینان ایران. جامعه شناسی مردم مدار انتقادی. غفور شیخی

کتاب بوکان یتیم. جامعه شناسی مردم مدار انتقادی. غفور شیخی

بررسی تطبیقی نظام‌های کاپیتالسیم (سرمایه‌داری) و سوسیالیسم(جامعه‌گرایی) (99صفحه در 8 فصل)

شرح و بسط نظریه های جامعه شناسی ورزش

راهکارهای کیفی سازی پایگاه های امداد و نجات جاده ای

جوانان و پیامبر اسلام (در 6 فصل)

توانمند سازي زنان سرپرست خانوار با تاكيد بر محوريت اشتغال، آموزش مهارت زا، كارآفريني ، مشاغل خانگي

بررسي جامعه شناختي عوامل اجتماعي- فرهنگي مرتبط با اعتياد اينترنتي