کمک مقالات معتبر و تخصصی روش تحقیق کمّی و کیفی، کتاب، کمک پایان نامه کارشناسی تا دکتری علوم اجتماعی و انسانی، تحلیلSPSS، پروپوزال نویسی، پروژ
روش تحقیق کمّی و کیفی (تعاریف، انواع، تفاوت و تشابه، معایب و محاسن)
-تعداد کلمه:8500
-تعداد صفحه:25
-فونت: ب زر B Zar
-اندازه:14
-فاصله بین خطوط: 1سانت single
-میانگین خطوط در هر صفحه: 26
-صفحهبندی، ویرایششده و شمارهگذاری.
-دارای معادل انگلیسی اصطلاحات مهم و پاورقیهای لازم
-دارای منابع موثق و نو انگلیسی و فارسی
-فهرست مطالب اصلی متن:
چکیده
مقدمه
روش و تكنيك
1. پيمايش
2. مطالعات ميداني
3. آزمايش
تكنيك ها را در 9 گروه
1. آمار
2. مطلعين كليدي
3. بحث گروهي
4. تكنيك پرس و جو
5. تكنيک دلفی
6. مشاهده
7. تحليل محتوا
8. آزمايش
9. سوسيومتري
تقسيم بندي روشها
سطوح و گستردگي واحد تحليل
پارادايم هاي روش شناختي :
پارادايم ها در علوم اجتماعي
روش تحقیق کمی و ویژگی های آن
روش تحقيق كيفي و ويژگي هاي آن
جایگاه روش کیفی در علوم اجتماعی
اجزای عمدهی تشکیل دهندهی تحقیق کیفی
موارد تفاوت روشهاي تحقيق كمي و كيفي
انواع تحقیق کیفی
1- نظریه مبنایی
2- مردمنگاری یا قومنگاری
3-پدیدارشناختی
4- وقایع زندگی یا تحقیق زندگینامهای
5- تحلیل مکالمات یا گفتمان
6- تأویلشناسی یا هرمنوتیک
7- کردارشناسی
8- نشانهشناسی
9- جامعهسنجی
نحوه انتخاب روش تحقیق متناسب با عنوان موضوع
نقاط ضعف و قوت روش تحقیق کیفی
نقاط قوت تحقیق کیفی
محاسن و معایب روش تحقیق کمی
تقسيم بندي ابزارها با توجه به نگرش كلي محقق
منابع
-خلاصهای از متن:
تنوع موضوعات و مسائل اجتماعی موجب شده است محققان روشهای متعدد و با كاهش خطای بیشتری را تجربه كنند به همین سبب روشهای مختلفی بوجود آمده كه هر یك در نوعی از تحقیقات كاربرد دارند. در حالت كلی روشها به دو گروه كمی و كیفی قابل تقسیم هستند كه هر یك به تناسب موضوع تحقیق كاربرد ویژهای دارند. روشهای كمی قابلیت تعمیم بیشتری دارند ولی نتایج آن منطقاً چندان پذیرفته شده نیست. در عوض روشهای كیفی از لحاظ قابلیت اعتماد بیشتری دارند ولی از لحاظ تعمیم پذیری نمیتوان بر آن اتكا كرد. در این پژوهش از زوایای مختلف این دو نگرش مورد بازنمایی و مقایسه قرار گرفته است. همچنین ابزارها و تكنیكهای مورد استفاده در تحقیقات اجتماعی معرفی و كابرد آنها نیز در هریك از تحقیقات كمی و كیفی مورد بررسی قرار گرفته است. به عبارت دیگر تحقیق کیفی عبارت از مجموعه فعالیت هایی ( چون مشاهده، مصاحبه و شرکت گسترده در فعالیتهای پژوهشی) است، که هرکدام بهنحوی محقّق را در کسب اطلاعات دست اول، دربارهی موضوع مورد تحقیق یاری میدهند. بدینترتیب، از اطلاعات جمعآوری شده، توصیفهای تحلیلی، ادراکی و طبقهبندیشده حاصل میشود. در روش مورد بحث دسترسی به اطلاعات، یعنی زندگی کردن با مردم مورد پژوهش، یادگیری فرهنگ آنها، از جمله مبانی ارزشی، عقیدتی و رفتاری، زبان و تلاش برای درک احساس، انگیزش و هیجانهای آنها است. محقق کیفی، رفتار اجتماعی را به این دلیل درک میکند که خود را بهجای دیگران قرار میدهد. در پایان به ویژگیها، نقاط ضعف و قوت هریك از دو نگرش (كمی و كیفی) پرداخته شده است.